it's your life

alone

2011-04-12 @ 13:09:26

På några timmar gick min statistik upp till 50 och jag började blogga igår ;)
Yay.


Ibland kan det kännas som att man inte vill vara någonstans.
Man passar inte hemma hos sin mamma eller pappa.
Och man vet inte vad man ska göra.

Jag känner så att jag hör inte hemma hos mamma för vi är så olika det bara går och bli.
Har aldrig samma åsikter och inte mycket gemensamt.
Och mina syskon har massor gemensamt med mamma och därför ''klickar''
Dom mycket bättre än vad jag och mamma gör.
Och det gör att jag känner mig utanför.

Hemma hos pappa känns det bara som jag kommer hem till en annan människa jag inte träffat innan.
Han och jag pratar knappt.
Vi har heller inte mycket gemensamt.
Jag har inget som jag kan känna är mitt där.
Allt jag hade hos pappa är borta.


Ett tips för att må bättre som jag gör då är att lyssna på musik som gör mig glad.
Och prata med vänner som vet hur man har det, och prata ut om allt. Så att man känner att man inte är ensam om att gå runt och tänka på det hela tiden.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback