it's your life

Family home

2011-04-13 @ 13:54:47

Kom nyss hem ifrån Socialstyrelsen.
Dom frågade en massa frågor och frågade om jag ville bo i familjehem(fosterhem)
Vilket jag inte vill för blir samma där.
Dom skulle höra av sig om svar och dom tycker att jag ska gå och få stöd där...
Får väl se hur det blir med det :)

Ska till vårdcentralen om 30 minuter och ta blodprov.
Hatar det..


''Be the best you''

 Bild på mig sen i somras.

(gick inte att rotera bilden )

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liger

you do look like an adorable :) pirate :)....Great picture :) thumbs up :)

2011-04-13 @ 21:08:45
URL: http://www.ligerworld.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback