it's your life

The school

2011-04-12 @ 20:07:06

Ni som känner mig vet att jag hoppade av gymnasiet i början av ettan.
Men ska börja i höst igen.

Anledningen till att jag hoppade av var att jag var sjult skoltrött vilka många är.
Sen var det även att jag var osäker på vilken linje jag ville gå.
Men jag ångrar att jag hoppade av då det är väldigt tråkigt att inte ha något att göra om dagarna,
Speciellt om man inte har ett jobb. Vilket också är väldigt svårt om man inte går/har gått ut gymnasiet.

Jag får reda på vilken linje jag kommit in på den 14/4 som är väldigt snart!
Men är fortfarande osäker på om jag ska gå stylist eller media.

Ställer upp + och - med båda linjerna/skolorna.

Stylist-Drottning Blanka.

+ Nära stationen
+bra lärare

- Väldigt många tjejer där,vilket jag inte trivs med
- Ligger på 3de våningen!

Media- It gymnasiet

+ Mitt i stan
+ väldigt få tjejer
+ Bra lärare
+ fin skola

kommer inte på något minus haha.

Men får se hur det blir med detta :)



 Drottning blanka ligger högst upp i det vita huset rakt framför er :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback