it's your life

The social

2011-04-12 @ 15:47:46

Som jag sa i förra inlägget kan man leka i photoshop när man har tråkigt.
Vilket jag gjort nu, Såhär blev resultatet.



Gjort med olika penslar och färger.



Imorgon ska jag först till socialtjänsten eller vad det heter och prata om att få en egen lägenhet.
Då jag aldrig kommer överens med mamma och pappa finns inte så mycket med i bilden.
Hoppas verkligen jag får lägenhet.

Ni som har samma problem och också vill komma ifrån det.
Ta kontakt med Socialtjänsten.
Var inte rädda för det.
Finns faktiskt folk på Socialen som är snälla också.




Btw har märkt att jag har läsare som är från andra länder så kanske borde fixa sån översättare?
hur man gör får jag väl ta reda på :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback